kolmapäev, 6. november 2019

Lasteaia õpikeskkondade kaardistus



Koos juhendava õpetajaga otsustasime, et kõige parem on küsimustik koostada paberile, sest nii on kohustus küsimustele vastata suurem. Minu küsimustiku eesmärk on kaardistada lasteaia õpikeskkonnad ning teada saada, milliseid õpikeskkondi õppetöös ja majasiseselt kasutatakse. Küsisin ka seda, milliseid õpikeskkondi võiks lasteaed veel kasutada. Küsimustikud tegin valmis Microsoft Word keskkonnas ja printisin need välja. Küsimustikus oli kokku kaks küsimust. Küsimustikud viisin lasteaeda juhendava õpetaja kätte, kes aitas neid laiali jagada. Küsimustikule oli aega vastata kolm päeva ning siis läksin lasteaeda ja korjasin küsimustikud analüüsimiseks kokku. Küsitlesin lasteaia personali, lapsi ja lapsevanemaid. Lastelt vastuste saamiseks viisin nendega läbi väikese arutelu ringi, et kas nad üldse teavad, mis on õpikeskkonnad ja mida nad lasteaias kasutavad või on vaadanud. Ainus õpikeskkond, mida lapsed teadsid oli Youtube. Lastevanemate arvates kasutab nende lasteaed Eliisi, Gmaili, Facebook´i, Google´t, Google Drive´i ja Youtube´i. Lastevanemate arvates olid küsimustikus liiga keerulised küsimused. Kaks lapsevanemat jätsid küsimustikud tagasi toomata. Lasteaia personal vastas, et nende lasteaed kasutab Eliisi, Gmaili, Google Drive´i, Google´t, Youtube´i, Blogi, Kahoot´i, Facebook´i, Messenger´i, Outlook`i, ja SharePoint`i. Lasteaia personalilt sain tagasi kõik välja jagatud küsimustikud.





Enamik lapsevanemaid ei osanud soovitada, milliseid õpikeskkondi võiks nende lasteaed veel kasutada. Üks lapsevanem kirjutas, et nende lasteaed juba kasutab kõike, mida tarvis ning üks lapsevanem pakkus Miksikest. Ka enamik lasteaia personalist kirjutasid, et nende arvates kasutab lasteaed juba piisavalt erinevaid keskkondi, vaid üks neist kirjutas, et nad võiksid kasutada ka eTwinningu keskkonda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar